Trouwbeurs bij Van der Valk

Op zaterdag 29 oktober is de trouwbeurs "Ja ik wil…" in het Van der Valk Hotel Ridderkerk. Veel gerenommeerde "trouw" leveranciers uit de regio zijn op deze dag vertegenwoordigd om de trouwlustigen te informeren over trouwjurken, bruidsboeketten, ringen, fotografie enz.

Het belooft een interactief programma te worden met diverse modeshows en een real life wedding om 12.00 uur en 14.00 uur. Het huwelijk zal in het hotel (tevens officiële trouwlocatie) door de meest gevraagde en bekende trouwambtenaar uit Ridderkerk - Marry van het Zelfde -voltrokken worden. Voor de aanstaande bruidsparen op deze trouwbeurs is het bijzonder om een 'echte' huwelijksvoltrekking van zo dichtbij mee te mogen maken.

Mooie prijzen
Naast het bezoeken van de stands, de real life wedding en de modeshows worden er om 16.00 uur onder de bezoekers van de beurs ook nog diverse, spetterende prijzen weggegeven, waaronder een diner en bruidssuite van Hotel Ridderkerk, een cheque van € 1000,00 van Santerello Trouwbeleving uit Breda en een set trouwringen ter waarde van € 1000 van Jewel Trend uit Ridderkerk Unieke prijzen die deel uitmaken van het totale prijzenpakket ter waarde van € 3.500,00. Gedurende de dag kunnen ook diverse hapjes van Hotel Ridderkerk geproefd worden.
Voor meer informatie en het reserveren van kaarten: http://jaikwil.love.