Sinterklaas komt aan in Bolnes

RIDDERKERK - De aankomst van Sinterklaas zal dit jaar niet plaats vinden bij  De Schans in Slikkerveer. Sint heeft van zijn verkenpieten vernomen dat er op er op zaterdag 19 november nog bouwwerkzaamheden plaatsvinden bij deze afmeerplaats. Als alternatief is gekozen voor de Werfkade in Bolnes. Hier hebben de kinderen en hun ouders voldoende ruimte om de Sinterklaas  welkom te heten. Ook de stoomboot is van alle kanten te bekijken. Er zal rond 11.45 uur worden aangelegd. Ook op deze locatie zal Sint Nicolaas voldoende tijd nemen om de kinderen te begroeten. De burgemeester is persoonlijk middels een brief op de hoogte gebracht door Sinterklaas. Na zijn aankomst zal Sinterklaas het centrum van Ridderkerk bezoeken. In afwachting van zijn komst naar het Koningsplein wordt vanaf 12.30 uur een Pieten Road Show gepresenteerd.