Heerlijke traktaties bij vlaaierie

RIDDERKERK - Multivlaai Ridderkerk viert deze maand haar 15-jarig bestaan. Tot medio december krijgen de klanten kortingsbonnen die recht geven op 15% korting op het hele assortiment. Ook doet Multivlaai op zaterdag 29 oktober feestelijk mee aan Lekker Ridderkerk.
Er wordt een proeverij verzorgd met puntjes vlaai, waarmee in de loop van de dag verschillende smaken worden gepresenteerd. Ingrid Quint begon Multivlaai Ridderkerk in 2001 in winkelcentrum Jorishof. Drie jaar geleden verhuisde de vlaaierie naar een hoekpand van hetzelfde winkelcentrum. Dit is niet alleen een mooie zichtlocatie, maar gaf ook ruimte voor een uitnodigende koffiecorner. "We krijgen nu veel meer mensen binnen voor lekkere koffie met een heerlijke vlaaipunt" heeft de onderneemster ervaren.

American Bakery
Het aanbod bestaat inmiddels niet meer alleen uit Limburgse vlaaien. Toegevoegd aan het assortiment zijn de traktaties van The Real American Bakery. "De taarten van deze bakkerij liggen in 74 landen bij Starbucks. In Nederland is dat niet zo en daar is Multivlaai met een aantal winkels op ingesprongen. En er blijken veel liefhebbers voor te zijn" vertelt Ingrid Quint over de Amerikaanse troef, die onder meer cheesecake, carrotcake en brownies naar de vlaaierie heeft gebracht. De liefhebbers kunnen er zowel ter plekke als thuis van genieten. Naast de vlaaien en het Amerikaanse gebak is er ook een counter met Belgische Leonidas bonbons. Binnenkort zal hier de kerstcollectie te vinden zijn. Voor het heerlijk avondje zijn er vrolijke Sinterklaasvlaaien en speculaasvlaaien.