Scoren bij AH Dillenburgplein

RIDDERKERK - Albert Heijn Dillenburgplein houdt voor het derde achtereenvolgende jaar een sponsoractie voor Ridderkerkse sportclubs en andere verenigingen. Er wordt met deze actie een bedrag van 10.000 euro verdeeld onder de deelnemende clubs. Dit jaar hebben zich 26 verenigingen en organisaties aangemeld.
Voor deze actie worden gedurende vijf weken vouchers met een unieke code gegeven bij elke € 15,-- aan boodschappen bij AH Dillenburgplein. Daarnaast zijn er elke week actieartikelen waarbij vouchers cadeau worden gedaan. De vouchers gelden als doelpunten waarmee men kan scoren voor de favoriete sportclub, vereniging of stichting. De 10.000 euro wordt verdeeld naar rato van het aantal 'gescoorde' doelpunten. Bij de supermarkt in Slikkerveer krijgen de club de kans om zich extra te profileren om zo supporters voor zich te winnen. Ook het 'taggen' op Facebook kan extra punten opleveren. De unieke actiecodes kan men invullen op: www.win-op-fb.nl/ahdillenburgplein. Het is niet mogelijk om codes twee keer in te voeren. De sponsoractie loopt tot de eerste week van december.