Dobbelen bij de kapper

RIDDERKERK - In de salon van Kats en Kats Kappers in Ridderkerk stuitert deze dagen regelmatig een grote rode dobbelsteen. Alle klanten van de kapper in winkelcentrum Ridderhof mogen na een haarbehandeling gooien voor korting.
"Je hoort zo vaak zeggen dat winkeliers het winkelen voor de klanten leuker moeten maken. Wij denken dat het leuk is om op deze manier wat leven in de brouwerij te brengen" zegt Serge Kats. Heren mogen na een knipbehandeling één keer met de kortingsdobbelsteen gooien. Het aantal ogen dat gegooid wordt, bepaalt de korting in euro's. Dat geldt ook voor de dames, die na een behandeling wassen, knippen en stylen (of föhnen) de dobbelsteen ter hand mogen nemen. Na een kleurbehandeling en styling mag er zelfs twee keer gegooid worden. Wie geluk heeft kan zo € 12,-- van de rekening krijgen. Die kans wordt iedereen ook geboden op dinsdag en woensdag. Op die dagen mag er na elke kappersbehandeling één keer gegooid worden, waarna het aantal ogen wordt verdubbeld voor de korting in euro's.
De actiekaarten waarmee de dobbelactie wordt uitgelegd zijn goed voor extra korting. Wie binnen zes weken terugkomt voor een vervolgafspraak krijgt € 2,50 korting en mag bovendien dobbelen voor nog meer korting. Het 'liken' van de Facebookpagina van Kats en Kats kan ook leuke voordeeltjes opleveren. "We gaan zeker meer acties doen. We houden ervan om onze klanten te verrassen" aldus Serge. Kats en Kats is gevestigd aan Ridderhof 11: 0180-425074.