het team van OKK met Kim, Ferah, Esmee, Jadee en Marleen

Goed voor de teamspirit

RIDDERKERK - Zaterdag 5 november waren er teamwedstrijden in Waspik. De Ridderkerkse gymnastiekvereniging OKK was hier met een team vertegenwoordigd in suppl. C-klasse. Het team bestond uit Kim, Ferah, Esmee, Marleen en Jadee.
Per toestel mochten drie turnsters in actie komen. Bij het eerste toestel balk moesten zowel Kim, Marleen als Ferah min. een keer de balk verlaten.
Jadee is de jongste van het team en kwam nu twee klasses hoger uit dan haar normale niveau. Met haar nieuwe vrije oefening op muziek straalde ze en haalde ze een goede score van 11,6. Kim wist daar nog een schepje bovenop te doen door een 12,3 binnen te halen voor het team. Bij het volgende onderdeel (sprong) wist Ferah een goede score neer te zetten met haar ½ in en 1/1 uit (11,5). Daar behaalde Kim zelfs een 12,1 met haar tsukahara gehurkt. Het laatste onderdeel (brug) is altijd een lastig onderdeel om een goede score neer te zetten. De eisen zijn erg moeilijk. Desondanks wist Esmee te verrassen door een mooie oefening te laten zien. Ook Marleen die lang geblesseerd was, liet zich ook van een goede kant zien. Uiteindelijk wist OKK een 32e plaats te behalen in het eindklassement. Door de vele blessures die de meiden de afgelopen weken hebben moeten trotseren was dit het maximale resultaat. De wedstrijd was een goed meetmoment zo aan het begin van het seizoen en goed voor de teamspirit!