Afbeelding
FOTO

'Business meets Rabo' over reputatie

Algemeen

BARENDRECHT - Reputatie kan een bedrijf maken of breken. Reputatiemanagement wordt steeds belangrijker in het huidige ondernemerschap. Met de komst van de digitale wereld worden ondernemers steeds zichtbaarder. Internet maakt elke actie feilloos zichtbaar en informatie wordt in een razend tempo gedeeld met de rest van de wereld. Deze thema's kwamen aan de orde tijdens de negende editie van Business Meets Rabo, een netwerkevenement voor ondernemers van Rabobank Ridderkerk Midden-IJsselmonde. In een bijna volle zaal van het Barendrechtse theater Het Kruispunt luisterden de ondernemers uit de regio naar de theorieën en praktijkvoorbeelden van reputatiespecialisten (en geboren Barendrechter) Ron van der Jagt en Erik Schoppen. Jort Kelder was de gespreksleider, die met prikkelende vragen de twee deskundigen aan het woord hield.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Advertenties uit de krant