Kunst-Event in Paradijshoeve

RIDDERKERK - In het laatste weekend van november vindt voor de tweede keer een Kunst-Event plaats in Hofstede de Paradijshoeve in Ridderkerk.  Tijdens dit tweedaagse evenement zullen verschillende kunstenaars uit de regio hun werk in de Paradijshoeve exposeren.

De meeste kunstwerken zijn te koop en alle deelnemende kunstenaars en de eigenaars van de Paradijshoeve dragen 10% van de omzet af aan Stichting Vluchtelingenwerk in H-I-Ambacht en Ridderkerk.

Ook is er dit jaar ruimte gegeven aan drie leerlingen van de kunstacademie om hun werk te laten zien. Er is dus een ruime diversiteit aan kunst te bezichtigen. Van schilderijen en beelden, tot tassen en shawls en nog veel meer. Dit alles smaakvol uitgestald in de mooie hofstede.

Er zijn diverse live-muziekoptredens en dit jaar doen ook enkele leerlingen van de Ambachtse Muziekschool mee. Er worden kunsttours georganiseerd en ook voor een lekker hapje en drankje wordt gezorgd.  En voor wie Hofstede de Paradijshoeve (nog) niet kennen is er weer de mogelijkheid een rondleiding te krijgen door de eigenaar. De kunstdagen zijn op zaterdag 26 november van 10.30 tot 17.00 uur en zondag 27 november van 11.00 tot 17.00 uur. De entree is 5 euro (inclusief koffie, thee of fris). Kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang. Voor meer informatie: www.hofstededeparadijshoeve.nl) en op Facebook (Kunst Event Hofstede de Paradijshoeve).