Kerstmusical van Share

RIDDERKERK - Stel je voor dat Jezus deze Kerst geboren wordt. Wat zou er gebeuren? Hoe zou de wereld reageren? Dit is de invalshoek van de kerstmusical die het Ridderkerkse gospelkoor op zaterdag 10 december zal brengen in de aula van het Farelcollege.
Harm Jan en Indra Schenkel schreven de musical 'Weg van Verwijzen' speciaal voor gospelkoren. Zij plaatsten het verhaal van de Wijzen uit het Oosten in het hier en nu: wetenschappers die op reis gaan en tot geloof komen. Met Nederlandstalige gospelmuziek en toneel wordt zo teruggegaan naar de kern van Kerst: gewone mensen die iets heel bijzonders meemaken en tot geloof komen. Het publiek wordt meegenomen op een muzikale reis vol ongeloof, verraad, eenzaamheid, moed, geloof en liefde.
Share brengt deze rauwe, confronterende, maar ook hoopvolle musical onder leiding van dirigent Harm Jan Schenkel. De uitvoering is mede mogelijk gemaakt door een gift van stichting Fonobori. De uitvoering in het schoolgebouw aan de Kastanjelaan 50 begint om 20.00 uur. Kaarten à €12,50 via: kaartverkoop@gospelkoor-share.nl. Ook bij de Christelijke Boekhandel de Kandelaar zijn kaarten verkrijgbaar.