Sinterklaas bij Zonnekind

RIDDERKERK - Om alle kinderen te verblijden is Sinterklaas met drie zwarte Pieten op bezoek geweest bij het Zonnekind in Ridderkerk.  Zowel voor jong als oud had hij een warm woord van belangstelling en werd iedereen in het zonnetje gezet. Met mooie demonstraties van de kinderen en ouderwetse Sinterklaas liedjes werd de goedheiligman verrast. Uit de reacties van de ouders en de spontane uitingen van de kinderen en jongeren blijkt weer dat de Zonnekinderen baat hebben bij de leerzame lessen die ze krijgen bij Het Zonnekind. Deze maand staat bijvoorbeeld in het teken van omgaan met moeilijke en pijnlijke situaties die veel stress opleveren bij deze kinderen: Hoe ga je ermee om en hoe los je het met elkaar op.

Het Zonnekind is er voor ouders en kinderen en begeleidt en helpt kinderen die een steuntje in de rug nodig hebben. Er zijn op dinsdagmiddag lessen voor kinderen t/m 11 jaar en 's avonds voor jongeren tot 19 jaar. Voor meer informatie: info@het-zonnekind.com of www.het-zonnekind.com.