Kerstmarkt in Slikkerveer

RIDDERKERK - Zaterdag 10 december is er in de Christus is Koning kerk bij het Dillenburgplein in Slikkerveer weer een wintermarkt. Deze markt staat al een aantal jaren bekend om zijn sfeervolle en ongedwongen gezelligheid. Ook het naastgelegen Snuffelpand verkoopt op deze dag kerstartikelen.

Bij de ingang van de kerk zal komende zaterdag een draaiorgel de bezoekers direct in de stemming brengen met gezellige kerstmuziek. De kerstmarkt is goed voor vele kerstartikelen, waardonder prachtige kerststukjes, plantenbakjes en mooie kerstkransen. Ook worden er vogelvoeders, zelfgemaakte advocaat en jam, sieraden en woonaccessoires aangeboden. Het winterrestaurant, dat vorig jaar een groot succes was, zorgt weer voor erwtensoep en andere lekkere zaken. Het rad van avontuur zal draaien voor het verdelen van mooie prijzen. Te winnen zijn waardebonnen die voor een groot deel beschikbaar gesteld door winkeliers van het Dillenburgplein. Daarnaast zijn 'diensten' aangeboden door kerkleden. Zo kan men verrast worden met een diner voor vier, een pedicurebehandeling of een vers gebakken taart. Het rad draait 's morgens vanaf 11.00 uur en 's middags vanaf 13.30 uur. De kerstmarkt is van 10.00 tot 16.00 uur.

De bij het Snuffelpand ingeleverde kerstartikelen staan voor iedereen uitgestald van 10.00 tot 15.00 uur. Er zijn mooie kerstballen, kerstboomverlichting e.d. voor lage prijzen te vinden.