Erespelden voor vrijwilligers van Aafje

RIDDERKERK - Op donderdag 8 december heeft zorgorganisatie Aafje 21 vrijwilligers uit Ridderkerk feestelijk onthaald. Al 10 jaar zetten 19 van deze kanjers zich in voor bewoners van de Aafje locaties Reyerheem en 't Ronde Sant in Ridderkerk. Twee van hen zij al 25 jaar actief.
Wie zijn deze erevrijwilligers die zich vol overgave inzetten voor de bewoners van Reyerheem en 't Ronde Sant? De dames Blom-Konings en Beker-de Snoo maken zich al 25 jaar verdienstelijk. En deze vrijwilligers zetten zich al 10 jaar in: mevr. Brouwer-Roedolf, mevr. Chong, de heer Doorn, mevr. Dortmont-Cok, mevr. Glijm-Mastenbroek, mevr. Kooiman- de Vroed, mevr. Lindeboom-Wijnen, mevr. Mulder-Lagendijk, de heer Mulder, mevr. van Os-Taselaar, de heer van Os, mevr. Provily-Boer, mevr. Put-Heester, mevr. Schreuders-Goeree, mevr. Somsen, de heer Vlot, de heer Voermans, mevr. de Vries-Goudriaan en mevr. de Vroed. De vrijwilligers doen te veel om op te noemen: koffie en thee schenken, zorgen voor de vogels in de volière, helpen bij creatieve activiteiten, bewoners begeleiden naar de kerkdienst en ga zo maar door. "Zij verdienen de erespeld voor hun trouwe inzet en aandacht voor bewoners" aldus Guy Buck, voorzitter Raad van Bestuur van Aafje. "Elk jaar eren we onze vrijwilligers die zich 25 en 10 jaar inzetten. Maar we zijn natuurlijk trots op al onze vrijwilligers!".