Winterfeest in voorbereiding

RIDDERKERK - Op zaterdag 25 februari is er in de kantine van v.v. Rijsoord weer een feest voor mensen met een verstandelijke beperking uit de regio. Met uitreiking van de medailles kwam op 14 februari van dit jaar een eind aan een zeer geslaagde voor deze doelgroep. Het was ook weer het vertrekpunt voor de organisatoren om elkaar alvast te beloven dat dit festijn een vervolg moest krijgen.
Dat gaat er van komen op 25 februari van 11.00 tot 15.00 uur. De ontvangst van de gasten is tussen 10.00 – 11.00 uur. Stichting "Help Eens Een Handje", Stichting FONOBORI, Sport en Ontspanning Verstandelijk Beperkten ANYAM en de Supportersvereniging v.v.Rijsoord (met ondersteuning van de Raad van Elf "De Rezoordse Kraaien") hebben de handen weer ineengeslagen om deze gratis feestdag mogelijk te maken. De afgelopen editie mocht men 135 deelnemers, met hun begeleiders begroeten. De organisatoren rekenen weer op zo'n grote aanloop. Het wordt weer een festijn met vooral muziek van eigen bodem. Burgemeester Anny Attema komt het startsein geven. Jan Pol zal weer, ongetwijfeld in weer een bijzondere uitdossing, het feest presenteren. Het programma wordt in de loop van de dag bekend. Zeker is dat er weer veel te smikkelen zal zijn. De leukste of mooiste uitdossingen worden weer beloond met prijzen, die beschikbaar zijn gesteld door Fonobori. Om een beetje inzicht te hebben in de opkomst moeten de deelnemers zich vooraf opgeven. Op diverse plaatsen worden er de komende weken posters opgehangen met de gegevens. Aanmelden kan ook via de diverse tehuizen in Ridderkerk, Barendrecht, H.I. Ambacht enz. Voor meer informatie: vv-rijsoord@planet.nl of 0180-427183.