Hollandse 10 met zangeres Marlane

RIDDERKERK - Komend weekend is de decemberaflevering van het tv-programma "Hollandse 10" te zijn bij TV Ridderkerk. Voor de lokale radio presenteert Richard Veen wekelijks het programma "Lekker Hollands" met daarin de Hollandse 10. Daarnaast is er een maandelijkse tv-editie van dit programma, waarin het Nederlandse lied centraal staat. In deze uitzending ontvangt Richard de zangeres Marlane, die haar nieuwe single 'Lach en Leef' presenteert. De nieuwste aflevering van de Hollandse 10 wordt vanaf vrijdag 30 december t/m zondag 1 januari meermalen in de middag en avond uitgezonden. Er kan op TV Ridderkerk voor worden afgestemd om 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 321, Tele2, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Daarnaast zijn de films ook te bekijken op het YouTube kanaal van de lokale omroep: www.youtube.com/tvridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.