95.000 keer Saartje

RIDDERKERK - De driejarige Saartje van Oost uit Ridderkerk staat op de cover van de Molecaten brochure 2017. De 76 pagina's tellende brochure over de campings en vakantieparken van Molecaten verschijnt in een oplage van bijna 95.000 exemplaren in het Nederlands en Duits.
Saartje had vorige week de eer om als eerste een stapeltje van de nieuwe brochures uit te pakken. Ze kreeg bovendien twee mascottes, een tas, petje en shirt van Molecaten cadeau. Met een foto van een vrolijk uit de caravan kijkende Saartje won haar moeder de fotowedstrijd van Molecaten. Naast de ereplaats op de cover was de winnende foto ook goed voor een gratis vakantieweek op een Molecatenpark naar keuze. Ook de winnende foto werd op een vakantiepark van Molecaten gemaakt. Saartje verbleef er samen met haar ouders, zussen en grootouders.Judith Gerritsen van Marketing & Sales kwam de hele familie trakteren op een taart met ook het portret van de fotogenieke Saartje.