Nieuwjaarsfeest in De Loods

Omdat De Fakkel de laatste jaren lang niet vol was, wordt het nieuwjaarsfeest voor de Ridderkerkse jeugd dit keer gehouden in De Loods.
Het feest in het gebouw aan de P.C. Hooftstraat 4 wordt gehouden in twee zalen, waarvan er één exclusief toegankelijk is voor 18+. Alleen daar kan ook een biertje worden gedronken. Voor de muziek bij deze New Years Eve Party wordt gezorgd door Undercontrol, Wessel S, Von Blitz, Jayden Hey & Kooije. Daarnaast wordt er gedraaid door de huis-dj's van De Loods. Het festijn is van 00.30 tot 04.00 uur.
Kaarten voor dit feest kosten € 5,-- per stuk (inclusief garderobe en servicekosten) en moeten vooraf worden gekocht bij de Ridderkerkse jeugdsozen of via: www.deloodsridderkerk.nl
Er is geen kaartverkoop aan de deur. Het nieuwjaarsfeest is alleen voor Ridderkerkse jeugd. De kaarten worden op naam verkocht en zijn alleen geldig in combinatie met een ID-kaart.