Geslaagde Kicks demo

RIDDERKERK - Kicks Ridderkerk kan terugkijken op een geslaagde demodag. Met een workshop van Ernesto 'Mr. Perfect' Hoost begon de dag al met een hoogtepunt. Zowel leden als niet-leden van Kicks deden met de viervoudig wereldkampioen mee.
Daarna startte de demo partijen. De kinderen en jongvolwassenen brachten direct alle nieuwtjes van de workshop in praktijk evenals de technieken waarop al weken getraind was. Het ging perfect en er werden dan ook veel bekers uitgedeeld!
Robin Capitein had één van de partijen en was als laatste aan de beurt. Haar fanclub is inmiddels uitgegroeid tot een flinke groep en natuurlijk waren zij allemaal aanwezig! Robin, die in het dagelijks leven leerkracht is op een basisschool, is een voorbeeld en idool van de vele kinderen van Kicks Ridderkerk. Haar tegenstander, helemaal uit België was sterk. Toch wist Robin de geoefende technieken in praktijk te brengen en samen met haar trainer, Rene van Kuijk, de partij voor zich te winnen! De wedstrijd is te zien op de Facebook pagina van Kicks Ridderkerk. De foto's van de gezellige dag komen zowel op de Facebookpagina als op de website van Oog op Ridderkerk. Aan het einde van de dag zette Kicks Ridderkerk nog even zijn sponsoren in het zonnetje. Zo werden Frapo Herenkapper, Elroy Meekel, Wijkideeteam Bolnes, Mike (beheerder) en de vrijwilligers nog even extra bedankt. De demo van Kicks Ridderkerk zou niet zo gezellig verlopen zijn zonder hen!