Verrassing voor ouderen

RIDDERKERK - Stichting Liefkoos en Sport en Welzijn brachten op woensdag 21 december een bezoekje aan elf ouderen in Ridderkerk. Zij kregen een luxe kerstpakket aangeboden, mogelijk gemaakt door één van de trouwe donateurs van Stichting Liefkoos.
Stèphanie Ouwehand is oprichtster van Stichting Liefkoos en was tot voor kort vrijwilliger bij SenW. Nu ze haar eigen stichting heeft opgericht, en haar goede vriendin Frances Kroeze sinds kort werkzaam is als ouderenadviseur, was dit mooie initiatief snel op touw gezet. De ouderen waren zichtbaar geëmotioneerd door dit gulle gebaar. "Veel ouderen zijn met kerst alleen en vonden het fijn te weten dat er mensen zijn die aan hen denken. Dat we de moeite namen om hen een bezoekje te brengen, werd zeer gewaardeerd" aldus Stèphanie Ouwehand en Frances Kroeze. Dit jaar hopen de dames samen heel veel ouderen in december blij te kunnen maken. Donateurs en sponsoren die hen hierbij willen helpen, kunnen een e-mail sturen naar info@stichtingliefkoos.nl voor meer informatie.