Zingen met het Ridderkoor

RIDDERKERK - Wie houdt van zingen kan zich aansluiten bij het Ridderkoor, een projectkoor voor mannen en vrouwen boven de 18 jaar. Dit koor zal met ingang van maart elke dinsdag van 20.00 tot 22.00 uur repeteren in het nieuwe wijkcentrum aan de De Genestaatstraat 2a in Ridderkerk-Oost.
Koorleider MiguelÁngelSantaella rekent geen maandelijks lidmaatschapsgeld. Wel vraagt hij talent en bereidheid om te experimenteren met nieuwe muzikale vormen, van vocale jazz tot en met world en fusion muziek. Vanwege de internationale samenstelling van het koor is Engels de basistaal bij de repetities, zodat iedereen het kan begrijpen. Voor meer informatie en data van auditities kan men contact opnemen via: projects@masantae.com.