Jacklust live bij De B-Kant

RIDDERKERK - De Rotterdamse band Jacklust speelt op donderdag 26 januari live bij Radio Ridderkerk. De sleezepunk formatie wordt ontvangen in een rechtstreekse uitzending van het programma `De B-kant". Presentator Bob den Breeijen zal ook met het kwartet praten over hun nieuwe album "Prepare for War". De uitzending van "De B-kant" begint om 20.00 uur, een uur later dan normaal. De reguliere uitzending van het bluesprogramma "Bluezy" begint hierdoor pas om 21.00 uur. Belangstellenden die het optreden van Jacklust in de studio willen bijwonen zijn vanaf 19.30 uur welkom in het studiogebouw aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1. De entree is gratis.

De uitzendingen van Radio Ridderkerk zijn te beluisteren op de Ridderkerkse kabel via 107.1 FM, in de ether via 105.7 FM, via de mobiele APP De Lokale Omroep en via internet: www.rtvridderkerk.nl.