Voorleesdagen op Noord

RIDDERKERK - De Nationale Voorleesdagen zijn op woensdag 25 januari op OBS De Noord gestart met een ontbijtbuffet voor alle kleuters en de Verkenners van de school in Ridderkerk-Oost. De kinderen mochten heerlijk in pyjama en onesie naar school komen. Tijdens het ontbijt heeft Elle, de Voorleeskampioen uit groep 8, voorgelezen uit het prentenboek van het jaar, 'De kleine Walvis' van kinderboekenauteur en -illustrator Benji Davies.  Hier voorafgaand zijn de kleutergroepen op dinsdagochtend naar de voorstelling van "Bubbelpret" geweest.

De Nationale Voorleesdagen duren nog tot zaterdag 4 februari. Voor De Noord betekent dit, dat er tien dagen extra aandacht wordt besteed aan het voorlezen van prentenboeken.