Foto Roelie 't Jong

Korte cursus fotografie voor beginners

RIDDERKERK - In februari geeft fotograaf Roelie 't Jong korte cursussen voor beginnende fotografen in haar fotostudio aan de Koninginneweg 150 in Ridderkerk. Mensen die graag foto's maken maar nog niet goed thuis zijn in alle standen van de camera leren onder meer de basisbegrippen van de fotografie en instellingen van de fotocamera. Het voordeel van deze korte cursus is dat de lesstof wordt verdeeld over twee lessen zodat de deelnemers de tijd hebben om alle informatie te verwerken en in praktijk te brengen. Met de tweede les wordt de uitleg over de basisbegrippen afgerond en is er ruimte voor het stellen van vragen en het bespreken van door de deelnemers gemaakte foto's.

Belangstellenden kunnen deelnemen aan de korte cursus op dinsdagavonden 14 en 21 februari van 19.30 tot 21.30 uur of op donderdagmiddagen 16 en 23 februari van 14.00 tot 16.00 uur. Deelname kost € 85,00 per persoon. Informatie over deze cursus is te vinden op website www.roelietjong.nl. Voor aanmelding en informatie kan contact worden opgenomen met Roelie via: info@roelietjong.nl of 06 5588 5980.