Temporary Roads live bij Bluezy

RIDDERKERK - Op donderdag 2 februari speelt de band Temporary Roads bij Radio Ridderkerk. De bluesformatie komt naar de studio voor een rechtstreekse uitzending van "Bluezy". Presentator Nico Bravenboer zal de groep met een interview introduceren, waarna de muziek live zal klinken. Temporary Roads is een jonge band die met veel plezier blues in alle vormen speelt met zo af en toe wat uitstapjes naar rock 'n roll en soul. Met hun covers proberen ze oude muziek te 'vernieuwen' en voor hun eigen materiaal is de muziek van toen de inspiratie. De uitzending van "Bluezy" begint om 20.00 uur. Publiek is welkom. De deuren van de studio aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1 staan vanaf 19.30 uur voor belangstellenden open.