The `Love` caravan comes to town

RIDDERKERK - Op zaterdag 11 februari staat tussen 12.00 – 16.00 uur de originele 'All You Need is Love' caravan op het Sint Jorisplein in het winkelhart van Ridderkerk. Iedereen heeft menig maal Robert ten Brink als liefdesmakelaar in actie gezien in deze typische Amerikaanse caravan. Mensen spreken dan een 'persoonlijke' videoboodschap in en deze levert Robert ten Brink, dan als alias Dr. Love hoogstpersoonlijk af bij de geadresseerde. Ter gelegenheid van Valentijnsdag geven de winkeliers nu deze mogelijkheid aan alle bezoekers van het Winkelhart Ridderkerk. Wie een persoonlijke boodschap wil in spreken voor iemand waarvoor ze een warm hart hebben kan plaatsnemen op de 'liefdesbank'. Daarvan wordt dan een kort filmpje gemaakt dat via Facebookpagina van Winkelhart Ridderkerk op dinsdag 14 februari, Valentijnsdag, waar ter wereld ook wordt bezorgd. Men kan ook plaatsnemen mét  geliefde, kinderen, ouders of beste vriend/vriendin voor een uniek foto moment in de 'beroemdste' caravan van Nederland. Volgende week is in De Combinatie meer over de Valantijnsacties in het winkelcentrum te vinden. Informatie komt ook op: www.winkelhartridderkerk.nl.