Meer keus bij Klootwijk Tweewielers

RIDDERKERK - Klootwijk Tweewielers in Bolnes is gemoderniseerd. Het in 1992 nieuwe gebouwde pand is na een metamorfose een Giant Store geworden. Dit betekent niet dat er alleen fietsen van Giant staan. De vertrouwde merken Aldo, Gazelle en Jan Janssen zijn nog steeds in de winkel te vinden. De Liv fietsen, het fietsmerk voor en door vrouwen, staan in de speciale Liv corner. Ook zijn er verschillende modellen van elektrische fietsen in de showroom te vinden. Daarbij zijn nu ook elektrische mountainbikes. Verder is het totale assortiment uitgebreid. Naast fietsen kan iedereen in de winkel ook slagen voor fietsonderdelen, fietskleding, helmen, schoenen, zonnebrillen en voeding. Er staat tevens een nieuwe en professionele pasfiets in de winkel, waarmee de juiste maten van een fiets kunnen worden bepaald en men verzekerd is van een goede afstelling. "Zeker voor racefietsen is het erg belangrijk dat alles in goede verhouding is. Dat meten is er niet bij als een fiets via internet wordt verkocht" weet het ervaren verkoopteam.
Bij veel fietsers is Klootwijk Tweewielers een begrip. De winkel bestaat al sinds 1933. De familie Klootwijk heeft, gezien de leeftijd, enkele jaren geleden afscheid genomen van de zaak. Hans Hoogstad, inmiddels vier jaar de nieuwe eigenaar, en zijn team met Teun de Zeeuw en Patricia Ringeling zijn nu de vertrouwde gezichten. Zij kunnen voor elk type fiets de klanten optimaal adviseren. Op zaterdag 4 maart wordt de start van Giant Store Klootwijk gevierd. Iedereen kan dan de prachtige showroom komen bekijken en genieten van een hapje en drankje. (meer over dit openingsfeest in de advertentie in deze krant)
Klootwijk Tweewielers is gevestigd aan het Dijkje 89 in Ridderkerk-Bolnes. De openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 09.00-17.30u (in zomertijd koopavonden op vrijdag tot 19.30u) en zaterdag van 09.00-16.00u. Op dinsdag is de zaak gesloten. Website: www. klootwijktweewielers.nl. Voor meer informatie: info@klootwijktweewielers.nl of 0180-412058.