JJ Sharp Band live bij Bluezy

RIDDERKERK - De JJ Sharp Band speelt op donderdag 2 maart live bij Radio Ridderkerk in het programma "Bluezy". JJ Sharp is Jan J. Scherpenzeel, voormalig frontman van de Twelve Bar Blues Band. De zanger en harmonicaspeler heeft zijn nieuwe band geformeerd met gitarist Bas van de Booren, bassist Patrick "Sideburn" Obrist, drummer Jeffrey van Duffelen en saxofonist Arjan de Swart. De groep wordt in de studio ontvangen door programmamaker en presentator Nico Bravenboer. Hij zal de muzikanten in een rechtstreekse uitzending interviewen. Aansluitend mag de band zich laten horen. De uitzending van "Bluezy' begint na het nieuws van 20.00 uur. Belangstellenden zijn van harte welkom bij dit optreden. De deuren van de studio aan de Jonkheer de Sav. Lohmanstraat 1 staan vanaf 19.30 uur voor iedereen open.