45 jaar Wellness Ridderkerk

RIDDERKERK - Wellness Ridderkerk bestaat 45 jaar. Dit jubileum wordt het hele jaar gevierd met sauna-aanbiedingen en kortingsacties voor wellness-, schoonheid-, pedicure-, massagebehandelingen en horeca. "Er zijn nog altijd Ridderkerkers die niet weten dat wij hier zitten. Die heten we graag welkom" zegt Hélène Kamerman.
Kamerman is één van de dochters van eigenaar en bedrijfsoprichter Hennie van Horsen beide werkzaam in het bedrijf. Samen met zijn wijlen broer bouwde hij in 1972 de eerste versie van het saunabad in de kelders onder de winkels aan de Geerlaan. "In die periode waren we heel modern, maar het is natuurlijk niet te vergelijken met wat we nu allemaal bieden aan saunafaciliteiten. "Je kunt nergens aan zien dat we behoren tot de oudste saunabedrijven van Nederland" stelt van Horsen trots vast.

Arrangementen
Met aantrekkelijke arrangementen en speciale damesdagen werd de Ridderkerkse thermen tot ver buiten Ridderkerk in het gehele land bekend. Ook nu mag men nog altijd gasten uit heel Nederland en België begroeten voor een verwendag. "Daarmee zijn we weer helemaal op het niveau van vroeger. Met een team fantastische medewerkers stellen wij service en kwaliteit hoog in het vaandel dit in combinatie met de juiste ambiance laat deze voor ons zo vanzelfsprekende eigenschap onze gasten terugkeren. Zo mogen wij dagelijks 200 gasten verwelkomen. Dit succes zou niet haalbaar zijn geweest zonder de view van Hennie van Horsen die als grondlegger nog steeds zeer actief binnen het bedrijf werkzaam is.
"Veiligheid en hygiëne hebben hier de hoogste prioriteit. Er wordt onophoudelijk gecontroleerd om zo het beste voor onze gasten te waarborgen."

Ook voor los bezoek
De moderne Wellness biedt veel keus in behandelingen en complete arrangementen. "Ook zonder saunabezoek kun je bij ons terecht voor beauty, massage, manicure en pedicurebehandelingen" benadrukt Hélène Kamerman, die samen met Corrie van der Voorde de dagelijkse leiding heeft: "Bovendien hebben we een sfeervol restaurant met een uitstekende menukaart. "Zo bieden we alle mogelijkheden voor een ontspannend dagje uit."

Wellness Ridderkerk (Geerlaan 27b) is zeven dagen per week geopend. Op dinsdag en woensdag zijn nog altijd de damesdagen. De andere dagen zijn voor gemengd bezoek. Voor een volledig overzicht van de openingsuren, arrangementen en aanbiedingen: www.wellnessridderkerk.nl. Elders in deze krant zijn de jubileumaanbiedingen te vinden.