Optimistische single van Guus Bok

RIDDERKERK - Zanger Guus Bok heeft met "Alles komt goed" zijn zesde single uitgebracht. Het is een optimistisch en aanstekelijk nummer dat inmiddels al veel wordt gedraaid door Nederlandstalige zenders en stations in België.
Net als de voorgaande liedjes van de Ridderkerkse zanger is de tekst van "Alles komt goed" geschreven door plaatsgenoot Rico Hop. "Deze is niet zo ingewikkeld. Het draait om dingen die iedereen weleens zegt of denkt en dat maakt het heel herkenbaar" aldus de tekstschrijver, die ook weer een rol heeft in de clip die bij het nummer is gemaakt. Hij is de barkeeper in de rollerdisco, waar het dansen op "Alles komt goed" lekker loskomt. De opnamen met een vrolijke groep jongeren werden gemaakt bij de Skate Fever rolschaatsbaan in Capelle aan den IJssel. Guus Bok zit met zijn volledige band in de clip. Zij speelden de single ook al live in een uitzending van Fox Sports, waar Bok en zijn muzikanten de huisband zijn.
Het maken van de tot meezingen uitdagende clip werd mede mogelijk gemaakt door Akomar Shipping. Guus en Rico hebben dit Ridderkerkse bedrijf achter zich weten te krijgen als business partner. "Daar zijn we natuurlijk heel blij mee. Er gaat veel geld zitten in een professionele opname en het maken van een goede clip. Vroeger kon je dat terugverdienen met een goede platenverkoop, maar nu moet je toch nieuwe manieren verzinnen" aldus het duo.
"Alles komt goed" zal zeker vrijdagavond ook worden gezongen in de Grote Ridderkerk Show. Guus Bok en zijn band hebben een belangrijke rol op deze avond in theater Het Plein. De bezoekers wacht dan ook een primeur met een nieuw Ridderkerklied.