Lokaal talent op het podium

RIDDERKERK - Op zaterdag 17 juni is er in theater Het Plein dé culturele avond van Ridderkerk. Het podium is op deze avond voor lokale acts op het gebied van zang, muziek, dans, toneel of cabaret.
Iedereen die in de schijnwerpers wil, kan zich inschrijven. Dat kan voor een solo-optreden, een groepje of met de hele vereniging. De opdracht is dat men creatief is met het thema "Op Reis". Dit mag van de organisatie heel breed worden genomen met bijvoorbeeld een muzikale wereldreis, een reis door de tijd of het reizen binnen Ridderkerk. Er is met deze optredens prijzengeld te verdienen. Deelname is voor 16 jaar en ouder, maar uitzonderingen kunnen in overleg. Aanmelden voor deze theateravond kan tot 28 april via: a.n.vanderlinden@hotmail.com. Deelname is gratis.