Houmaro op in NESATEC

RIDDERKERK - Na ruim 30 jaar gehuisvest te zijn geweest aan de Noordenweg te Ridderkerk heeft de familie Roth besloten haar slijperij en productiefaciliteiten te verkopen. Het bedrijf is onlangs overgedragen aan de nieuw opgerichte groep NESATEC Groep BV in Stadskanaal.
Dit betekent dat de volledige slijperij en productie van speciale verspanende gereedschappen wordt gecentraliseerd bij Slijptechniek Noord BV. Door uitbreiding van haar ultra moderne productielocatie en de samenvoeging van de diverse divisies van Slijptechniek Noord en Houmaro ontstaat er een nieuw High Tech platform dat zowel landelijk als internationaal de activiteiten zal uitbreiden. Houmaro CNC zal op korte termijn haar vestiging aan de Noordenweg gaan sluiten en omzien naar een meer gerieflijke locatie in Ridderkerk. Als filiaal zal dan een ondersteunende functie geboden worden aan de nieuwe collega's in de regio. Hans Roth zal met zijn jaren lange ervaring en expertise in verspanende gereedschappen een ondersteunende rol blijven spelen. Naast hem blijft Arjan Scholtens eveneens beschikbaar voor alle technische vraagstukken van de klanten. Het contactnummer hiervoor is 0599-616441. De voor de klanten zeer bekende en gewaardeerde slijpservice-medewerkers Hyle Pol en Robin van der Linden blijven vanuit Ridderkerk opereren. Ook de particuliere markt blijft vanuit Ridderkerk bediend worden.