Bij Sanders in Bolnes zijn weer volop beloningen voor de deelnemer van de Avond4daagse

Inschrijving Avondvierdaagse

RIDDERKERK - De 69ste editie van de Avond4daagse in Ridderkerk heeft als thema "Kleurrijk". De organisatie hoopt dat velen zich voor de laatste avond naar dit thema kleden.
De wandelavonden zijn op maandag 29 mei t/m donderdag 1 juni. Men kan dagelijks 5 of 10 kilometer lopen. Deelname bij voorinschrijving kost € 6,50 per persoon, ongeacht de afstand. Individuele wandelaars en Nordic-Walkers kunnen zich inschrijven op de volgende adressen:
• Outdoorshop Henk van Os, Ringdijk 26-28, Ridderkerk-centrum
• Boekhandel Sanders, Amerstraat 12, winkelcentrum Bolnes
• 't Snoepwinckeltje, Margrietstraat 56, Slikkerveer
• Primera, Vlietplein 238, Drievliet
Deelnemers met een Ridderkerkpas kunnen zich op maandag en vrijdag tussen 09.00 en 12.00 uur inschrijven bij het kantoor van Sport en Welzijn in de hal van zwembad de Fakkel.
Groepen van 10 personen of meer kunnen zich schriftelijk aanmelden bij de organisatie: www.avond4daagse@ser-ridderkerk.nl.
Op maandag 29 mei is nog na-inschrijving mogelijk tussen 17.45 en 18.45 in de kantine van S.V. Saturnus. Een startbewijs kost dan € 7,50. Start en finish zijn de eerste drie avonden op het Reyerpark. De vierde avond zijn vertrek en aankomst op het Koningsplein, waar ook de medailles worden uitgereikt.