Buurtcirkel Aafje

Mensen die niet veel andere mensen in de buurt kennen of zich misschien wel eens eenzaam voelen kunnen terecht bij de Buurcirkel. Ook mensen die het lek vinden om wat leuks met anderen te gaan doen of en toe wat hulp kunnen gebruiken zijn welkom bij de Buurtcirkel.

Op 7 maart is de Buurcirkel met vier dames bij Aafje gestart.

De Buurtcirkel is een initiatief van Pameijer, specifiek voor de doelgroep ouderen. Inmiddels is de groep al zes keer bij elkaar geweest en uitgegroeid tot twaalf personen. Elke twee weken komen zij bij elkaar. Binnen de cirkel zijn al diverse hulpvragen gesteld, waarmee aan de slag is gegaan. Soms kunnen mensen elkaar ook helpen. Want iedereen is wel ergens goed in. Met de Buurtcirkel ben je er voor elkaar. Aan de cirkel is een coach en een vrijwilliger verbonden.

Meer informatie via Netty Aaftink (Reijerheem) of de vrijwilliger van de buurtcirkel: Franny de Wit (0180-427435).