RTV-Ridderkerk neemt afscheid van Rene Belder

RIDDERKERK - Op woensdag 17 mei werd aan het einde van de vergadering van het Programma Beleidsbepalend Orgaan (PBO) van RTV Ridderkerk afscheid genomen van PBO-voorzitter René Belder, die inmiddels aan het einde van zijn statutaire termijn als lid van het PBO was gekomen. RTV-Ridderkerk voorzitter Hans Magito bedankte René voor zijn positieve en enthousiaste inbreng in het toezichthoudende orgaan van de (publieke) lokale omroep.  Als vertegenwoordiger van de stroming 'Maatschappelijke zorg en welzijn' is René Belder in het PBO inmiddels als lid opgevolgd door zijn collega van Sport en Welzijn Junaidah Beun.
Het huidige PBO is een brede afspiegeling van onze Ridderkerkse samenleving. Uitdaging voor de komende jaren is om de positie in onze regio te versterken door samenwerking te zoeken en waar nodig te versterken met partners als ATOS RTV, RTV Papendrecht en MerweRTV.