Alle geslaagde dansers tonen trots hun nieuwe diploma's

Dansdiploma's voor verstandelijk beperkten

RIDDERKERK - Op zaterdag 13 mei was het afdansen voor verstandelijk beperkten. Zenuwachtig stonden de dansers klaar, om in hun mooiste feestkleding, voor publiek hun kunnen te vertonen.
Er werd onder luid applaus van het publiek met stijldansen gestart met de Foxtrot, Colin Blues, Rumba en de Engelse Wals. Na de pauze kwam het linedancen aan de beurt met de Canadese Stomp, I'm Alive, Cowboy Hustle en de moeilijke Tango with the Sheriff. Iedereen heeft zijn best gedaan en een welverdiend diploma behaald.
Iedereen bedankt
Speciale dank voor dit geslaagde dansseizoen gaat uit naar de PG Bolnes, VEG de Kern, de vele sponsors en de vrijwilligers van Stichting AAVB. Zonder hen was dit allemaal niet mogelijk geweest. De eerste dansles van het volgende seizoen start op 7 september in de zaal van PG-Bolnes in Ridderkerk. Er wordt wekelijks gedanst van 19.15 tot 20.15 uur. Deelname aan de danslessen tot half december kost € 20,- Voor meer informatie over het dansen en andere activiteiten voor deze doelgroep: www.stichtingaavb.nl.