De winnaars van de kleurwedstrijd van Kom in de Kas hadden een heerlijke dag bij McDonald's

Winnaars van kleurwedstrijd

RIDDERKERK - Op woensdag 17 mei waren de zes winnaars van de kleurwedstrijd van Kom in de Kas regio IJsselmonde te gast bij McDonald's Barendrecht. De uit Barendrecht en Ridderkerk afkomstige kinderen kregen een gezellige middag aangeboden en konden creatief aan de slag. Het thema was: "maak een mooie bloempot", waar Kom in de Kas planten in kunnen. Dat de kinderen het naar hun zin hebben blijkt overduidelijk uit de foto. Heerlijk smullen, lekker bezig zijn en een cadeaubon om mee te nemen. Zij kijken al weer uit naar de volgende Kom in de Kas op zaterdag 7 april 2018 plaats zal vinden.