Nax in Spotlight op TV Ridderkerk

RIDDERKERK - De Ridderkerkse zanger Nax is na drie jaar muzikale stilte weer helemaal terug. Met zijn nieuwe single 'Sing Me A Song' is hij inmiddels weer volop te horen bij de Hilversumse landelijke zenders.

Ook bij RTV-Ridderkerk schoof de zanger aan voor een interview met Arjan 't Jong in een nieuwe aflevering van ´De Spotlight´. Inmiddels is ook het debuutalbum 'Heart Fire Home' verschenen in de winkels. De nieuwste aflevering van de Spotlight wordt vanaf vrijdag 2 juni t/m zondag 4 juni meermalen in de middag en avond uitgezonden bij TV Ridderkerk. Het programma is het hele weekend te zien vanaf 15.00, 17.00, 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

Het lokale kanaal is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 321, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.

Foto:

Nax met Arjan 't Jong van TV Ridderkerk