Bewegen met TV Ridderkerk

RIDDERKERK - RTV-Ridderkerk start met 'Ridderkerk in Beweging' een nieuwe serie filmpjes waarin presentatrice Sylvana Luijken de kijker de hand reikt om op een eenvoudige manier in beweging te komen en daardoor fitter en gezonder te worden. In elke aflevering van de serie wordt een oefening voorgedaan die makkelijk in de eigen omgeving nagedaan kan worden. In de komende weken verschijnt elke week een nieuwe aflevering, zodat de kijker aan het einde van de serie een flink aantal leuke en afwisselende oefeningen kan doen.
De eerst aflevering van de 'Ridderkerk in Beweging'wordt vanaf maandag 5 juni t/m vrijdag 9 juni meermalen in de middag en avond uitgezonden. Het programma is dan te zien om 16.00, 18.00, 20.00 en 22.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN en Telfort kanaal 321, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Voor meer informatie: www.rtvridderkerk.nl.