Samen bewegen in de Reyerheem

RIDDERKERK - Senioren kunnen in de zomervakantie wekelijks bewegen in de Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk-Drievliet. Onder leiding van Christa van Gent is er op woensdag 'Meer Bewegen voor Ouderen'.

Bij deze beweeguurtjes worden op leeftijd en fysiek afgestemde gymnastische oefeningen gedaan, soms met materiaal en muziek. De deelnemers bepalen zelf hun tempo en kunnen tussendoor even rusten. Ook niet bewoners van Reyerheem kunnen meedoen. De laagdrempelige lessen zijn op woensdag 12, 19 en 26 juli en op 2 augustus van 10.00 tot 11.00 uur. De deelname kost 4 euro per keer. Na de les kan men wat drinken en napraten.  Belangstellenden kunnen voor meer informatie contact opnemen met Jesper Lagendijk van Sport en Welzijn: 0180-432350 of jesper.lagendijk@senwe-ri.nl.