Taart maken voor kinderhulp

RIDDERKERK - In De Combinatie van 1 juni stond er een artikel over een fietstocht van 3500 kilometer die Simon Koster als ambassadeur van Stichting Draagt Elkanders Lasten zal kan maken. Op deze manier wil hij meer bekendheid geven aan de stichting, maar vooral geld ophalen voor de kinderhulp in Roemenië.
Simon ziet het niet als sponsortocht, het zal zijn fietsvakantie worden. Alle kosten betaalt hij zelf. Omdat de stichting trots is om wat hij wil gaan doen, wordt op zaterdag 1 juli een taartenworkshop georganiseerd. De workshop zal geleid worden door banketbakker Peter Gouweloos. In samenwerking met Create Your Cake zal hij de deelnemers de fijnste kneepjes van het vak leren. Na ongeveer twee uur zal iedereen naar huis kunnen met een eigen marsepeintaart. Deze workshop is vanaf 14.00 uur in verenigingsgebouw Obadja aan de Schepenstraat 4 in Ridderkerk-centrum. Deelname kost € 20,--. Meer wordt voor deze actie op prijs gesteld. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via: j.c.gouweloos@versatel.nl.