Lokaal poptalent tijdens Popschool Live!

RIDDERKERK - Op vrijdag 30 juni treden de Popschoolbands van Ridderkerk op in de Gooth, P.C. Hooftstraat 4 in Ridderkerk. Wat is de Popschool is? Kom dan langs. De docenten van de Popschool staan klaar om alle vragen te beantwoorden.
De avond begint om 20 uur en de entree is gratis.

Sommige bands hebben al ervaring met optreden, maar voor sommige is het de allereerste keer op het podium. De optredens geven een idee van hoe deze muzikanten in bands hebben leren spelen of zich al ontwikkeld hebben tot muzikanten in een professionele band. Als afsluiter speelt Popschooldocent Mark Stevens met zijn band Stone Golem.

De deur gaat open om 19.30 uur en de bands beginnen om 20 uur met optreden. Kijk voor meer informatie over de Popschool op www.tobe.nl/popschool.