Samen bewegen in Reyerheem

RIDDERKERK - Senioren kunnen in de zomervakantie wekelijks bewegen in de Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk-Drievliet. Onder leiding van Christa van Gent is er de komende woensdagen 'Meer Bewegen voor Ouderen'. De laagdrempelige lessen zijn nu nog op woensdag 26 juli en 2 augustus van 10.00 tot 11.00 uur. Kosten voor deelname bedragen € 4,00 per keer.

Bij deze beweeguurtjes worden op leeftijd en fysiek afgestemde gymnastische oefeningen gedaan eventueel met materiaal en muziek. Men hoeft ook niet aan alles mee te doen. De deelnemers bepalen zelf hun tempo en kunnen tussendoor even rusten. Wie slecht ter been is kan met de oefeningen meedoen op een stoel. Voor deelname hoeft men niet uit de Reyerheem te komen. Iedereen is welkom. Na de les kan men een betaalbaar kopje koffie of iets anders te drinken halen en nog wat napraten. Geadviseerd wordt om met makkelijk zittende kleding te komen.

Voor meer informatie kan men contact opnemen met Jesper Lagendijk van Sport en Welzijn via 0180 – 432 350.