Boekenverkoop voor de zending

RIDDERKERK - Op zaterdagmiddag 29 juli is er weer verkoop van tweedehands boeken voor het goede doel bij De Kandelaar in Ridderkerk. Van 13.00 tot 17.00 uur liggen de al gelezen titels uitgestald op de bovenetage van de  christelijke boekwinkel aan de Sint Jorisstraat 10.

De opbrengst van de boekenverkoop is ook deze maand voor Michiel en Hanneke Louter uit Ridderkerk. Zij zijn via Wycliffe uitgezonden naar Tanzania. Ze wonen nu in Musoma in  het noorden van Tanzania. Michiel is daar werkzaam als vertaaladviseur. Hanneke is HR-medewerker voor Oeganda en Tanzania. Meer over hun werken en leven in deze Afrikaanse landen is te vinden op: www.louterlive.nl en www.wycliffe.nl  en www.louterlive.nl.

Ook in de vakantie is een bezoek aan de boekverkoop  de moeite waard! De Kandelaar heeft de afgelopen maand  weer  boeken geschonken gekregen. Ook nu is assortiment zeer divers met onder meer dagboeken, romans, theologie, bijbels, gedichten en kinderboeken. Voor een klein prijsje zijn er ook cd's en bladmuziek te koop. De hele opbrengst gaat naar het goede doel!

De volgende verkoop  is op zaterdag 26 augustus.  Men neemt weer graag overtollige boeken voor het goede doel aan. Voor meer informatie:  www.de-kandelaar.nl  of  winkel@de-kandelaar.nl.