Het Meezingkoor van Harmonievereniging Barendrecht zingt op 28 juli weer in het centrum van Ridderkerk

Meezingkoor van Harmonie

RIDDERKERK - Het Meezingkoor van Harmonievereniging Barendrecht zingt op vrijdag 28 juli in het centrum van Ridderkerk. De groep brengt van 19.30 tot 20.30 uur hoogtepunten uit haar repertoire. Dit optreden onder de 'tent' van winkelcentrum De Ridderhof vindt plaats in de serie zomerconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk en is ook de laatste voor de zomerstop. Vrijdag 18 augustus gaat de serie verder met de Old Swing Society. De weken erna volgen het Shantykoor De IJsselmannen (25-8), koor De Dukdalf (2-9), Ton Schipper & Friends (8-9) en Percussiegroep Ridderster (15-9).