Radio 3x2 bij Radio Ridderkerk

RIDDERKERK - Komende week verandert Radio Ridderkerk overdag weer in "Radio 3x2". De lokale omroep zal weer live verslag doen van alles wat speelt rond de jaarlijkse jeugdwielertour 3x2. In de uitzendingen wordt bericht over de laatste ontwikkelingen in de klassementen, maar ook wat er onderweg allemaal gebeurt bij de spelletjes, in de karavaan, eventuele wijzigingen in het programma, de duimlijn en nog veel meer zijn te horen in de rechtstreekse uitzendingen. Radio 3x2 is in de lucht van maandag 7 augustus t/m vrijdag 11 augustus tussen 08.00 en 19.00 uur. Op zaterdag 12 augustus is de uitzending van 08.00 tot 15.00 uur.
Radio Ridderkerk is te beluisteren op kabelfrequentie 107.1 FM, via de ether op 105.7 FM en wereldwijd via internet: www.rtvridderkerk.nl.