Vette vangst aan Rembrandtweg

RIDDERKERK - Er werd woensdagmiddag veel vis gevangen door bij derde jeugdvismiddag van de Stichting Evenementen Ridderkerk. Door de 27 deelnemers werden bij de Rembrandtweg in totaal 233 vissen gevangen. Slechts van drie kinderen bleef het scorekaartje leeg. Pieter Visser deed als winnaar zijn naam eer aan. Hij haalde in andeerhalf uur 52 vissen naar de kant, waarmee hij uitkwam op een totaal van vier meter en 40 centimeter. Winston van den Berg won de tweede prijs met drie meter en 10 centimeter, waarvoor hij 29 vissen nodig had. Benjamin Smits ging naar huis met de derde beker. Hij noteerde 24 vissen, die goed ware voor een totaal van twee meter en 38 centimeter.

Vanmiddag is de laatste wedstrijd van deze visweek bij het water tussen de Paltrokmolen en Pelikaan in Drievliet. Er wordt gevist van 14.00 tot 15.30 uur en inschrijven kan vanaf 13.00 uur. Meedoen kost € 1,-- . Opvallende SER-vlaggen markeren de visplek.