Mager slot van visweek

RIDDERKERK - Na de supervangsten aan de Rembrandtweg vielen donderdag de resultaten van het vissen aan de Paltrokmolen wat tegen. Op deze laatste middag van de visweek van de Stichting Evenementen Ridderkerk werden 77 vissen gevangen door bijna dertig kinderen. Bijna de helft hiervan kwam voor rekening van winnares Daimy Ista, die dertig vissen naar de kant bracht. Ze werd hiermee afgetekend nummer een met een totaal van twee meter en 55 centimeter. Lars Stelzer eindigde als tweede met een score van 67 centimeter, waarvoor hij acht vissen op de meetlat bracht. De derde beker was voor Bredley van Dijk, die met vijf vissen kwam tot 66 centimeter. Alle kinderen hadden deze middag prijs. Ook wie helemaal niets gevangen had mocht iets uitzoeken van de prijzentafel.