Speeddate voor 55+

RIDDERKERK - Vrijdag 6 oktober is er van 11.30 tot 14.00 uur Speeddaten voor 55-plussers in Sportcafé Drievliet in Ridderkerk-Drievliet. Alleenstaande senioren kunnen op deze dag in contact komen met leeftijdgenoten.
Bij het speeddaten gaat men kort met elkaar in gesprek en peilt zo om men samen dezelfde interesses deelt en/of samen dezelfde activiteiten wil ondernemen. Tussendoor wordt genoten van een gezamenlijke lunch. Het laatste halfuur is het dan nog mogelijk om elkaar nogmaals te spreken en eventueel gegevens uit te wisselen met diegene waarmee een klik wordt gevoeld.
Van de deelnemers wordt een eigen bijdrage van € 6,50 gevraagd. De lunch is hierbij inbegrepen. De inschrijving is definitief na betaling bij Sport en Welzijn aan de Schoutstraat 5 in het centrum van Ridderkerk. Het is zaak om snel aan te melden, want vol = vol.
Voor meer informatie kan men contact opnemen met Henny de Wilt via henny.dewilt@senw-ri.nl of Frances Kroeze via frances.kroeze@senw-ri.nl of 01804-432350.