Ook Buurtsport voor kleintjes

RIDDERKERK - Iedere woensdagmiddag is er speciaal voor kinderen van 6 tot 12 jaar Buurtsport in sporthal Drievliet in Ridderkerk-Drievliet. Nieuw dit seizoen is de Buurtsport Kidsclub voor kinderen van 2 tot 6 jaar. Bij Buurtsport staat er elke maand een sport centraal waarmee kinderen kennis kunnen maken.
Ook dit seizoen is er weer een divers programma waar zowel jongens als meisjes aan deel kunnen nemen.
Onderstaand het programma van september t/m december:
- September: Sportmix
- Oktober: Boksen
- November: DigiDance/Peuterkleuterpret
- December: Circus
Let op: tijdens de schoolvakanties is er geen Buurtsport.
Kinderen kunnen op deze middagen lekker bewegen met leeftijdsgenoten en kennis te maken de sport(en) die in de betreffende maand centraal staat. Iedereen mag ook vriendjes of vriendinnetjes meenemen. Deelname aan Buurtsport is gratis. De nieuwe Kidsclub is wekelijks van 13.00 tot 13.45 uur. Aansluitend is de Buurtsport voor de oudere kinderen van 13.45 tot 15.30 uur. Voor meer informatie en aanmelding kan men contact opnemen met Edward de Groot via edward.degroot@senw-ri.nl of via 0180- 491135.
Het programma voor de Buurtsport ook terug te vinden op de website www.sportenwelzijn.nl/sport-en-bewegen onder het kopje 'Buurt en sport'.