Oude beelden van Schram

RIDDERKERK - TV Ridderkerk zendt deze week weer een film uit het archief van Stichting Oud Ridderkerk. Het betreft een bedrijfsfilm die in 2004 werd gemaakt over scheepswerf Schram. Deze film belicht werkzaamheden in en om het drooglaat en laat beelden zien van een tewaterlating. De uitzendingen zijn van maandag 28 augustus t/m zondag 3 september op de oneven uren tussen 15.00 en 24.00 uur. TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP (De Lokale Omroep). Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.