Titel voor Rowdies 2

RIDDERKERK - Het tweede team van Ridderkerk Rowdies is afgelopen zondag ongeslagen kampioen geworden. Na een aantal seizoenen  "runner up"  te zijn geweest, had het team van de coaches Marnix Elfering en  Dion Revet voor dit seizoen de lat hoger gelegd.

Vanaf de eerste wedstrijd lieten de Rowdies  er geen twijfel over bestaan wie de sterkste was in de 4e klasse F. Tegenstander na tegenstander werd aan de zegekar gebonden. Na afgelopen woensdagavond Portland Poemas  met 7-2 te  hebben verslagen, konden de Rowdies zondagmorgen de kroon op het werk zetten. Twee punten waren er nog nodig om de titel te mogen vieren.

Tegenstander op het Oosterpark was het Rotterdamse Saints 2, een laagvlieger in de afdeling. De Rowdies aanval sloeg er weer lustig op los en verdedigend werd Saints weinig gegund. Zo werd met een simpele 10-3 de vijftiende overwinning  van dit seizoen behaald door de Ridderkerkers, en kon na de laatste nul het kampioensfeest beginnen.